3.0 TDI 240cv
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Catback et Silencieux
Demi-ligne (CatBack) – Sorties Dual GT100 – Audi A4 3.0 TDi B8 Quattro Saloon et Avant – SSXAU270 – Milltek
Demi-ligne (CatBack) – Sorties Dual GT100
- Marque : Milltek
- Référence : SSXAU270
- Type : Cat-back
- Tube : 70 mm
- Type de sorties : Dual 100 mm GT100
- Dual Outlet
- Véhicule concerné : Audi A4 3.0 TDi B8 Quattro Saloon et Avant – (2008 – 2011)
- Homologuée : Non
- Race System : Non
- Système VALVESONIC: Non
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Catback et Silencieux
Demi-ligne (CatBack) – Sorties Dual GT100 Black – Audi A4 3.0 TDi B8 Quattro Saloon et Avant – SSXAU438 – Milltek
Demi-ligne (CatBack) – Sorties Dual GT100 Black
- Marque : Milltek
- Référence : SSXAU438
- Type : Cat-back
- Tube : 70 mm
- Type de sorties : Dual 100 mm GT100 Black
- Dual-outlet. Cerakote Black Tip.
- Véhicule concerné : Audi A4 3.0 TDi B8 Quattro Saloon et Avant – (2008 – 2011)
- Homologuée : Non
- Race System : Non
- Système VALVESONIC: Non
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Catback et Silencieux
Ligne d’échappement après FAP – Sorties Quad GT80 – Audi A5 Cabriolet 2.0 TFSI – SSXAU274 – Milltek
Ligne après FAP – Sorties Quad GT80
- Marque : Milltek
- Référence : SSXAU274
- Type : Cat-back
- Tube : 70 mm
- Type de sorties : Quad 80 mm GT80
- Quad-outlet. Requires S-Line rear bumper in addition to lower spoiler and detailing strip from the S5. 2009-2012 models need part numbers 8T0 807 521B 1RR and 8T0 807 791 2ZZ. 2012 and later facelift models need part numbers 8T8 807 521 01C and 8T0 807 791 B 1RR. These parts are available from your local Audi dealer for approximately £100 +VAT.
- Véhicule concerné : Audi A5 Cabriolet 2.0 TFSI 2WD et Quattro (Boite Manuelle) – (2008 +)
- Homologuée : Non
- Race System : Non
- Système VALVESONIC: Non
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OBDEleven
Module OBDEleven PRO PACK – Bluetooth – Diagnostique / Codes Défaut / Activation d’options
Obdeleven Pro Edition : l’Outil d’analyse, de Codage et de Diagnostic Bluetooth OBD2 Professionnel de Nouvelle génération pour Android et iOS. Le PROPACK Edition OBDEleven est parfait pour nos véhicules du groupe Audi Volkswagen !
Connectez votre module OBD Eleven sur votre véhicule pour diagnostiquer une panne, lire un code défaut, activer une option cachée …
- Marque : OBDEleven
- Modèle : ProPack
- Type : module OBD2 Bluetooth
- Applications One-Click iOS 15+ , Android 6.0+ et Huawei
- Activez/désactivez des fonctionnalités, options cachées, fonctions de sécurité telles que la vidéo en mouvement …
- Fonctionnalités Avancées : Lecture des codes défaut, adaptations des fonctionnalités comme le nombre de clignotants …
- Compatibilité Étendue: Volkswagen, Audi, BMW, Mini, Seat, Skoda, Bentley, Rolls-Royce, et Lamborghini. Compatible avec , connectivité Bluetooth
- Pour utiliser les applications One Click ou les fonctions avancées, un contenu numérique payant supplémentaire est requis.
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CTS Turbo
Silentbloc de transmission pour AUDI B8 et B8.5 A4/A5/S4/S5/RS5/Q5/SQ5/RSQ5 – CTS-HW-0150 – CTS TURBO
Insert de silent bloc (SILENT BLOC) de transmission pour Audi S4 / S5 (châssis B8) B8-CTS-HW-0150, CTS TURBO
- Marque : CTS TURBO
- Référence : CTS-HW-0150
- Silent bloc de transmission renforcé
- Construction en aluminium T6061
- Finition anodisée noir furtif
- Installation facile (5-10 minutes)
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RacingLine Performance
Vis de roues Racingline pour jantes d’origine – RacingLine – (Pack de 20 – M14 x 1,5) – VWR630000
- Vis à assise sphérique (compatible jantes OEM VW AUDI SEAT SKODA uniquement)
- Kit composé de 20 pièces (nombre nécessaire pour un remplacement complet sur vos 4 jantes)
- Vis en M14x150
- Longueur sous tête 30mm
- Clé de 17
- Référence : VWR630000
- Marque : RACINGLINE
VWR Stud AND Nut Conversion Kit – Ball Seat RacingLine – Marque : Racingline – Référence : VWR630000 – Replace_those_fussy_bolts_with_Racingline_s_high_tensile_stud___lightweight_nut_conversion – Stud and Nut 70mm Conversion Kit / Ball Seat Nuts – most OEM wheels / Full Car Set –
Remove and install your wheels at the track all the time? Then you’ll know how frustrating the factory wheel bolts can be. Lining up the bolt holes, bashing the wheel against your beautiful brakes calipers, then cross-threading the bolts at the same time. All while balancing the weight of the wheel.
Benefits:
- Gives a stronger attachment method than using the original wheel bolts. Plus they’re a much quicker method to swap wheels for motorsport / track use as well.
- A simple, reversible upgrade that will speed up your wheel changes.
- Allows for the safe use of spacer size setups from 5-10mm without the risk of running out of bolt threads.
- Beautiful midnight-black gloss anodized finish on the nuts will smarten up your car’s looks as well as its practicality.
Specifications:
- M14 x 1.5 heat treated high carbon steel stud with chrome plated finish
- Lightweight M14 x 1.5 7000-series aluminium open-ended nuts with gloss anodized nuts
- Internal 6mm allen stud drive for accurate fixations
- Knurled outer collar for much easier finger grip
- 8mm of unthreaded stud shank for brake disc clearance
- Oversize 19mm nuts – greater surface area for contact & ease of use
Cleaning Care:
The lightweight nuts are hand-polished before being anodized. The anodizing protects the aluminium, and gives it its beautiful finish. However, as with all anodized finishes, it’s important not to clean them with aggressive acidic or alkaline cleaners otherwise this finish will be damaged.
- Use only pH balanced cleaners (ie, non-acid, non-alkaline, non-solvents). Never use ANY type of acid alloy wheel cleaner or any chemicals that include abrasive compounds on the nuts. We recommend washing with water and mild soap. We advise against using commercial car washes who use aggressive chemicals such as TFR if you have any anodized parts that could be affected by the car wash.
- If in doubt, always carry out a test on a small area first and carefully follow manufacturer’s recommendations for mixing and diluting cleaners.
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